Οι Αμερικανοί με τα αμέτρητα splits και EPs επιστρέφουν δυναμικά μετά τη δισκάρα “Red Is The Color Of Ripping Death”.
Με πιο επιθετική και κτηνώδη διάθεση, οι κιθάρες σπέρνουν το χαμό σε black/death μονοπάτια θυμίζοντας Profanatica και Goatwhore, καθώς και μερικά thrash στοιχεία προστίθενται με μετρημένο παίξιμο. Το μπάσο βαράει πιο τεχνικό και ακούγεται όμορφα παραγωγικά με τα επιθετικά παιξίματα να είναι πιο death εδώ.
Τα drums μία πιο πάνκικη διάθεση και προθερμαίνουν τον ακροατή για γερό mosh pit με τις δίκασες να δίνουν ρυθμό. Τα φωνητικά είναι το πιο black στοιχείο με τα κραυγαλέα φωνητικά να θυμίζουν Dark Funeral, Watain και Sarcofago.
Οι στίχοι, όπως μας έχουν συνηθίσει, εναντιώνονται στη θρησκεία με προκλητικό και καυστικό τρόπο όπως κι οι Profanatica. Το εξώφυλλο είναι αρκετά λεπτομερειακό και το κοκκινοκίτρινο χρώμα φέρνει επιρροές από τα πρώα εξώφυλλα των Dark Funeral. Η παραγωγή είναι απλή αλλά προτίμησα τη παραγωγή του προηγούμενου δίσκου.
Ο δίσκος εξυπηρετεί το σκοπό του και περνάς ευχάριστα, αλλά τα κομμάτια είναι κάπως πιο εύκολα να τα ξεχάσεις και θεωρώ πως έχτισαν πολύ τον πήχη με το προηγούμενο δίσκο και εδώ κάπως κατέβηκαν level.
Βαθμολογία:
7/10
Facebook: https://www.facebook.com/NUNSLAUGHTER/