Οι Γερμανοί deathsters κλείνουν όπως ανακοίνωσαν κι οι ίδιοι τον κύκλο τους με αυτό το σύντομο EP σαν αποχαιρετιστήριο δώρο.
Οι κιθάρες είναι κουρδισμένες με old school τρόπο και παρότι έχουν πιασάρικα riffs δεν σε κερδίζουν αμέσως και ξεχνιούνται εύκολα μετά το πρώτο άκουσμα. Υπάρχουν μεν σημεία με το κλασσικό τους ύφος αλλά δυστυχώς δεν προσφέρουν το κάτι παραπάνω κι αρκετές φορές επαναλαμβάνονται. Το μπάσο εκπλήσσει παραγωγικά με τον ήχο να ακούγεται τσίτα και να έχει old school πινελιές.
Τα drums έχουν αρκετά groovy περάσματα και οι δίκασες δίνουν το απαραίτητο tempo κι άλλοτε έχουν και μερικά mid-tempo γυρίσματα. Τα φωνητικά έχουν τα κλασσικά death ξεσπάσματα στο ύφος των Lik και Entombed με αρκετά σουηδικό ύφος.
Οι στίχοι περιφέρονται γύρω από το θάνατο, τη σήψη και το τέλος της ανθρωπότητας, καθώς το εξώφυλλο είναι ίσως από τα δυνατότερα σημεία του EP. Η παραγωγή είναι αρκετά ικανοποιητική με old school αισθητική και πετυχαίνει το σκοπό της.
Δυστυχώς αδιάφορο το νέο υλικό των Γερμανών και οφείλω να ομολογήσω πως το collaboration με Lord Of The Lost δεν χρειαζόταν να υπάρχει, κατά τη γνώμη μου, και κλείνει το EP με το χείριστο τρόπο.
Βαθμολογία:
5.8/10
Facebook: https://www.facebook.com/endseekermusic/
Bandcamp: https://endseeker.bandcamp.com/music