Έξι χρόνια πέρασαν από το τελευταίο δίσκο των Άγγλων deathsters κι επιστρέφουν με όρεξη με το φρέσκο τους υλικό.
Οι κιθάρες είναι βαριά κουρδισμένες με γρήγορα κι επιθετικά riffs και αρκετά σουηδικό ήχο στο ύφος των Grave και Dismember, ενώ δεν λείπουν και τα groovy σημεία που φέρνουν επιρροές από Dying Fetus και Suffocation. Το μπάσο βαράει με αλητεία και πανκιά με άμεσα παιξίματα κι ελαφρώς τεχνική διάθεση.
Τα drums έχουν ωραία groovy παιξίματα, ενώ οι δίκασες δίνουν το ρυθμό και είναι άκρως επιθετικά και βάναυσα με brutal death αισθητική. Τα φωνητικά στο μεγαλύτεό τους μέρος είναι αβυσσαλέα growls στο στυλ των Cannibal Corpse και Centinex, ενώ τα πιο κραυγαλέα σημεία θυμίζουν αρκετά The Black Dahlia Murder και Cattle Decapitation.
Οι στίχοι μιλούν για το θάνατο, το μίσος, το χάος και τη gore αισθητική, ενώ το εξώφυλλο δίνει μία πιο καλλιτεχνική αύρα με τα σκοτεινά σημεία να δημιουργούν ένα πανέμορφο καμβά. Η παραγωγή είναι απλή και άμεση χωρίς εφέ και εδώ η μπάντα προτιμά το απλούστερο στοιχείο.
Μιλάμε για ένα δίσκο που ακούγεται πολύ εύκολα και περνάς πάρα πολύ ωραία. Τα κομμάτια δεν σου μένουν αρκετά στο μυαλό, οφείλω να ομολογήσω, αλλά ακούγεται ευχάριστα και αξίζει την ακρόασή του.
Βαθμολογία:
7.2/10
Facebook: https://www.facebook.com/Scordaturaofficial
Bandcamp: https://scordatura.bandcamp.com/music